Aanmelden als lid SV Angeren

S.v.p. het aanmeldingsformulier volledig invullen en retourneren. Daarna ontvangt U nadere informatie m.b.t. de indeling en de training etc.
Bij inschrijving voor leden ouder dan 18 jaar is een kopie van een geldig legitimatiebewijs verplicht. Dit kan zijn een paspoort, identiteitskaart of een rijbewijs.

Een veilige kopie van je identiteitsbewijs maak je zo:
* Maak in de kopie je burgerservicenummer onleesbaar, ook in de cijferreeks onderaan.
* Schrijf op de kopie dat het een kopie is.
* Schrijf op de kopie dat deze bedoeld is voor het lidmaatschap van SV Angeren.
* Schrijf op de kopie de datum waarop je de kopie afgeeft.

Kies bestandWijzigVerwijder
Tevens gaarne onderstaande machtiging in te vullen. S.V. Angeren werkt met automatische incasso. Eens per 3 maanden zal er 1/4 van de seizoenscontributie worden afgeschreven (eind oktober, eind december, eind maart en eind mei). Wij wijzen u op het feit dat, indien u het niet eens bent met een afschrijving u 56 kalenderdagen de tijd heeft om uw bank of girokantoor opdracht te geven het bedrag terug te boeken.

SV Angeren is een vereniging en we helpen allemaal mee om het voetballen mogelijk te maken. Wil je laten weten wat je zou willen doen?
NB Als je je kind opgeeft als lid kun je aangeven wat je als ouder wilt doen.

* = verplicht