Toelichting

De SuVe heeft het initiatief van de Club van 50 ontwikkeld bij SV Angeren. Ieder jaar kan er door de leden van de Club van 50 een bestedingsdoel worden gekozen. Op de jaarvergadering in 2018 is de keuze gevallen op multi media. Dit betekent dat de SuVe SVAngerenTV gaat ontwikkelen. Een samenvatting van de thuiswedstrijden en interviews van de trainer en de speler van de wedstrijd maken daar onderdeel van uit. Dit zal na de thuiswedstrijd te zien zijn op de website en Facebook van SV Angeren.

Vanaf het seizoen 2018 / 2019) worden een aantal wedstrijden opgenomen en uitgezonden. Vind je het leuk om mee te werken aan SVAngerenTV (camera, montage of interviewen)? Meld je dan aan bij [email protected].