Job Brandts Toernooi

Om de  twee jaar wordt in het tweede weekend van augustus zowel het gezelligheidstoernooi  als het Job Brandts toernooi gehouden.

Op zondag houden we bij  SV Angeren het Job Brandts toernooi. Job Brandts stierf in 1996 op het voetbalveld van  SV Angeren. Hij werd slechts 31 jaar. Vanaf zijn 17de jaar speelde hij al in het eerste van SV Angeren. Job was niet alleen aanvoerder maar ook clubicoon van onze vereniging. Naar aanleiding van zijn overlijden organiseren we om de  twee jaar het Job Brandts toernooi. Een toernooi waar verschillende Betuwse clubs graag aan meedoen:

• Jonge Kracht
  • RKHVV
  • De Bataven
  • Spero
  • RKSV Driel
  • GVA
  • HAVO
  • SV Angeren

Het toernooi draait echter niet alleen om voetbal. Voor jong en oud is er van alles te doen op het sportpark. Het is echt een dagje uit voor de hele familie. Er zijn ook altijd veel  supporters van deze clubs aanwezig. Zij zijn altijd weer benieuwd hoe hun teams uit de zomerstop komen.

JB Toernooi