SVAngerenTV

Informatieavond Woningbouw en Sportpark De Poel

23 maart 18:00  In Angeren wordt sportpark De Poel opnieuw ingericht. De bestaande voetbalvelden worden vervangen door twee kunstgrasvelden. Daardoor ontstaat er ruimte voor de bouw van 44 woningen in verschillende categorieën. Op woensdag 30 maart is er van 19.00 tot 21.00 uur een infoavond in het Dorpshuis aan de Emmastraat in Angeren.meer »

Voedselinzamelingsactie Oekraïne

14 maart 22:15  Vrijdag 8 en zaterdag 9 april 2022 van 10.00 tot 18.00 uur is er een grote Voedselinzamelingsactie voor Oekraïne in zoveel mogelijk supermarkten in de gemeenten Overbetuwe en Lingewaard. Hierbij hebben wij jouw hulp nodig meer »

SVAngerenTV zendt thuiswedstrijd tegen SV DSZ live uit (afgelast)

20 november 12:15  SVAngerenTV zendt de wedstrijd van SV Angeren tegen SV DSZ live uit op zondag 5 december 2021. De wedstrijd is te volgen via Facebook, via de link verderop in dit nieuwsbericht. SVAngerenTV wenst u veel kijkplezier!meer »

Vanaf 1 januari 2022 alleen nog maar pinnen in de kantine

27 oktober 11:15  Bij SV Angeren willen we van het kasgeld af. Het bestuur heeft daarom onlangs besloten dat het vanaf 1 januari 2022 alleen nog maar mogelijk is om in de kantine met ‘de pin’ te betalen. Gelukkig merken wij al dat er in toenemende mate met de pin of contactloos wordt betaald. meer »

Fysiotherapie M. van der Ploeg medisch partner SV Angeren

16 september 12:45  Door samen te werken bereik je meer! Komend seizoen zal Fysiotherapie M. van der Ploeg SV Angeren ondersteunen op sportmedisch gebied. Dit willen we bereiken door komend seizoen verschillende activiteiten en diensten te organiseren, die toegankelijk zijn voor alle leden van SV Angeren.meer »

Ga naar archief