Ledenvoordeel

Korting met je SuVe ledenpas
Ieder lid van SuVe kan op vertoon van zijn ledenpas korting krijgen bij een aantal ondernemers in de Gemeente Lingewaard. Dit is een mooie bijkomstigheid voor zowel de leden als de ondernemers.

Als lid haal je meer uit je SuVe lidmaatschap en als ondernemer heb je de mogelijkheid om jezelf op nog een extra vlak te profileren met mogelijk nieuwe klanten als gevolg. Suve is enorm blij met dit extra stukje toegevoegde waarde door deze ondernemers.

Ledenpas_compleet.jpg

Hieronder kun je de aangesloten ondernemers vinden inclusief de door hun aangeboden korting op vertoon van de Suve ledenpas:

‘t Wijnhuys

10% korting op het wijn en bier assortiment m.u.v. actie’s.

Markt 12

6851AG Huissen

Tel: 026-3257065

Inderdaad, in Huissen het Huis der Wijnen, maar nog zoveel meer bijzondere en fijne dranken, van briljante biertjes tot eigen goddelijke gin en al het heerlijks er tussenin.

De waanzinnige winkel biedt bovendien bijpassende cadeauartikelen, zodat je nooit meer hoeft te zoeken naar het perfecte presentje.

Het Grote Genieten aan de Markt uit zich ook in wijn en spijs-diners aan ‘chefs table’, proeverijen van bijzondere wijnen met bijpassende hapjes en neervlijen op het zonnige wijnterras, waar maitre Marianne en haar team hun geliefde gasten van het bovenste beste voorzien.

Ook kan je bij 't Wijnhuys genieten van bijvoorbeeld een high wine, een wijnproeverij, zowel particulier als zakelijk, met bijpassende hapjes etc.

Tot ziens bij ’t Wijnhuys voor een bourgondische beleving.

Uw gastvrouw Marianne Charbon

==============

Huisman Sport

5% extra korting bovenop de standaard 5% kassakorting

Vierakkerstraat 20-24

6851 BE Huissen

tel: 026-3250743

De ruimst gesorteerde sportzaak in de regio met een oppervlakte van maar liefst 800 m2 onder 1 dak. Bij Huisman Sport verkopen we al bijna 30 jaar met veel passie sportartikelen waarbij persoonlijk advies, service, professionaliteit en kwaliteit erg belangrijk zijn. Het Huisman Sport Team bestaat uit een team van Sportpodologen t/m trainers en van sportbeoefenaars t/m atleten. Samen staat dit garant voor een grote dossis kennis, ervaring en ruime keuze voor iedere sporter.

Naast de vele particuliere klanten uit de regio mogen wij ook tientallen (sport)verenigingen, scholen en gemeenten al jarenlang tot onze vaste klantenkring rekenen. Eén van de voordelen van Huisman Sport voor deze organisaties is namelijk dat wij veel clubkleding op voorraad hebben en ruime ervaring hebben met het bedrukken van bijvoorbeeld team- en bedrijfskleding. Een logo van een sportvereniging wordt over het algemeen gedrukt terwijl je erop wacht of nog even een boodschap doet, maatwerk en/of grotere aantallen vinden vrijwel altijd op afspraak plaats.

==============

Huisman Schoenmode

5% extra korting bovenop de standaard 5% kassakorting

Vierakkerstraat 27

6851 BB Huissen

tel: 026-3250743

Huisman Schoenmode is een familiebedrijf dat al bijna 100 jaar bestaat en is echt een begrip op schoenengebied. Wij hechten enorm veel waarde aan persoonlijk advies en contact, service en garantie, kwaliteit, professionaliteit, open en eerlijk zaken doen, vertrouwen en een uitgebalanceerde assortiment. Met deze sterke eigenschappen proberen wij ons te blijven onderscheiden in de markt. Het team van Huisman Schoenmode bestaat uit meerdere leden die samen garant staan voor een grote dosis kennis, ervaring en een mooi breed assortiment schoenen!

De collectie van Huisman Schoenmode kenmerkt zich vooral door het uitgebalanceerde assortiment Dames en Heren. Van klassiek tot trendy, vrije tijd tot zakelijk, duurzaam tot functioneel en voor elke portemonnee. Iedereen kan dan ook bij Huisman Schoenmode terecht!

===========

Bij Mien Thuus

5% korting op het gehele assortiment met uitzondering van kadobonnen

van der Mondeweg 19

6685 BK Haalderen

tel: 06-13253710

In het prachtige Haalderen ligt een kleine winkel met Sfeervolle Stoere en Landelijke Woonaccessoires.

Bij Mien Thuus bestaat nu 1 jaar en is dagelijks geopend. Via Facebook kunt u stiekem een kijkje nemen in de winkel en vind u alle informatie. Beelden, doeken, schalen, lampen en nog veel meer.

Bij Mien Thuus, de winkel voor een nieuwe look!

Nog geen lid van de SupportersVereniging? Meld je hier aan!