Inschrijfformulier voor "De club van 50"

Lid worden van “onze club van 50”, is mogelijk door dit inschrijfformulier volledig in te vullen en te versturen. Er zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen worden. Tevens gaat u als lid van “De club van 50" van Supportersvereniging SV Angeren akkoord, tot wederopzegging, met automatische incasso van de bijdrage ad € 50,00 per jaar.

Welke naam wilt u op het club van 50 bordje in de kantine?

Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan: Supporters Vereniging SV Angeren om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens: “bijdrage club van 50” en uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van: Supporters Vereniging SV Angeren. Gaarne onderstaande machtiging in vullen.
Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze binnen 8 weken terugboeken.

* = verplicht