Webshop SV Angeren

In samenwerking met Huisman Sport 2000 uit Huissen is er een webshop opgezet waar exclusieve artikelen van SV Angeren te koop zijn.

De ledenshop biedt jou als lid van je club de mogelijkheid items uit de unieke clubcollectie aan te schaffen. Onder het kopje ‘Clubcollectie’ zijn de (bedrukte) kledingstukken te bestellen die specifiek door jouw club geselecteerd zijn. Behalve de eigen clubcollectie, biedt de Ledenshop ook de mogelijkheid overige items voor je sport te bestellen, onder ‘Teamwear’ en ‘Accessoires’.

De aankopen die je in de Ledenshop doet, leveren direct voordeel op voor je club. Iedere bestelling draagt bij aan de sponsorbijdrage die jouw club van de kledingsponsor ontvangt. Zo maak je met een aankoop in de Ledenshop dus niet alleen jezelf of iemand anders blij, maar doe je ook iets goeds voor je club!

Klik op de onderstaande banner om naar de webshop te gaan:

Rond_banner_webshop.png