Welkom!

www.svangeren.nl geeft inzicht in het reilen en zeilen van de voetbalvereniging SV Angeren. Ieder team een eigen pagina met daarop de teamindelingen en de koppelingen naar uitslagen, standen en poule-indelingen van het betreffende team en vind je informatie over bijvoorbeeld bestuur en supportersvereniging.

Verder zijn er foto's van diverse activiteiten en evenementen te vinden en kun je via contact al je vragen over / aan SV Angeren stellen.

Naast de website is SV Angeren ook actief op diverse social media. Klik op de verschillende icoontjes onderaan deze webpagina.