Sponsor zijn bij SV Angeren
SV Angeren heeft sponsoren nodig om haar visie te kunnen blijven uitoefenen.
Voor een kleine dorpse vereniging als SV Angeren is de gemoedelijkheid, gezelligheid en saamhorigheid de kern van het voortbestaan. Wanneer u een bezoek brengt op sportpark “de Poel” dan zult u dit zeker ervaren binnen de vereniging. Dit willen wij naar buiten uitdragen maar ook naar u als (potentiële) sponsor van SV Angeren.

Dankzij de sponsoren van SV Angeren kan ervoor gezorgd worden dat de vereniging een fijn sportklimaat en een goede (pedagogische) bijdrage kan bieden aan haar leden en aan het dorp Angeren.

Verder wil de club iedere speler de mogelijkheid geven op zijn of haar eigen niveau te spelen en wil ze de daarbij behorende training, begeleiding en kleding (elftal uitstraling) optimaal verzorgen.

Wat biedt SV Angeren haar sponsoren?
In het contact met sponsoren wordt een pakket van prestaties aangeboden. Dit kan een standaardpakket zijn, maar er kan ook ingegaan worden op speciale wensen van sponsoren mits ze niet conflicteren met de verenigingsidentiteit.

SV Angeren onderscheidt heeft een aantal opties voor u als (potentiële) sponsor:

• Bordsponsoren
  • Balsponsoren
  • Vlagsponsoren
  • Kledingsponsoren
  • Advertenties in de nieuwsbrief & presentatiegids
  • Job Brandts Toernooi
  • Materiaalsponsoren

Wanneer u sponsor wilt worden kunt u contact opnemen met

Wim Brandts 06 21391367

U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]