Wat is de Club van 50?
De Club van 50 is een initiatief van de Supporters Vereniging Angeren, met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en nieuwe omzetstromen te genereren voor onze vereniging.

De Club van 50 zet zich in om verschillende wensen binnen onze vereniging mogelijk te maken zodat de vereniging er sterker en beter van wordt. Maar het realiseren van zaken binnen onze vereniging kost geld. Om aan diverse wensen/verbeteringen een extra impuls te kunnen geven, is de Club van 50 opgericht.

Heel bewust is er voor gekozen om dit keer niet het bedrijfsleven als doelgroep te nemen. Er zijn namelijk heel veel andere mensen die SV Angeren een warm hart toedragen en financieel hun steentje bij willen dragen.

Wie kunnen lid worden van de Club van 50?
Deelnemer aan de Club van 50 kan iedereen worden die de leeftijd van 18 jaar of ouder heeft bereikt. Het is mogelijk om individueel of als koppel (echtpaar) deel te nemen.

Hoe word ik lid van de Club van 50?

Men wordt lid door het invullen van het inschrijfformulier (te downloaden via de site van SV Angeren) en dit ondertekend te mailen of in te leveren in de kantine (bij de bar).

Wat zijn de kosten voor de Club van 50?

De naam zegt het eigenlijk al: € 50,00 per jaar. Uiteraard mag jouw bijdrage ook groter zijn.
De bijdrage wordt via automatische incasso geïnd in één, twee of vier termijnen.

Hoe loopt het lidmaatschap van de Club van 50?
Het lidmaatschap loopt gelijk aan het verenigingsjaar (01-07 / 30-06).

Hoe worden de leden van de Club van 50 geïnformeerd?
De leden worden via e-mail (nieuwsbrief) op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Degene die niet beschikken over e-mail, zullen schriftelijk op de hoogte worden gehouden.

Hoe kan ik zien wie er allemaal lid zijn van de Club van 50?
We gaan een bord maken met daarop alle namen van de leden van de Club van 50. Tevens komen de namen op de site te staan.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?
Alle deelnemers van de club van 50 zullen uitgenodigd worden voor de jaarvergadering van de Supportersvereniging. Voorafgaand aan de deze vergadering kunnen er “projecten” ingediend worden, waar tijdens de jaarvergadering over gestemd zal worden. De mogelijkheid bestaat, meerdere “projecten” in aanmerking te laten komen, mits de financiële ruimte dit toelaat. Mocht er een jaar zijn dat men geen “projecten” kan aangeven, dan zal het jaarbedrag blijven staan voor het volgende jaar.