4-tegen-4 toernooi geslaagd!

4 oktober 2016 8:45

Zondag 18 september was het dan zover, het 4 tegen 4 toernooi voor de jeugdige spelers onder de 15 jaar. De velden waren gelijnd, de hesjes en de ballen lagen klaar, de wedstrijdschema’s en de indelingen hingen op de kantinedeur, de prijsjes lagen klaar, de trainers van het 1ste elftal met hun spelers stonden klaar en het zonnetje stond hoog aan de hemel.

Om 10 uur ging het fluitsignaal voor de eerste wedstrijd en de kinderen van jonger dan 11 jaar en van jonger dan 15 jaar streden in onderlinge partijen tegen elkaar. Rond 12 uur hadden alle teams tegen elkaar gestreden en was ook de finale gespeeld. Trainer Michiel Huberts deed de prijsuitreiking en verraste de 2 beste teams met een waardebon voor een frietje van Cafetaria Braulio.

Om 14.00 uur was er de wedstrijd SV Angeren-GVA, welke SV Angeren met 2-0 won. Dat was een fantastische afsluiting van de dag.

Iedereen heeft enorm kunnen genieten van deze sportieve dag; de deelnemers en hun ouders, de selectie van het 1ste elftal van SV Angeren, alle andere vrijwilligers en vooral wij als organisatie van het toernooi.

We hebben een bedrag van €250,00 opgehaald voor het goede doel van Zuid Afrika. Naast de enthousiaste inbreng van de spelers van de selectie als coaches van de kinderen, hebben zij tevens besloten om nog een geldelijke bijdrage te leveren. Dat is natuurlijk helemaal top!
We willen dan ook langs deze weg onze dank uitspreken aan de enthousiaste jeugdige deelnemers, de trainers/leiders van de elftallen voor het werven van de deelnemers, de trainers, de begeleiders en spelers van het 1ste elftal, Chris, Wilma en Karin voor het beschikbaar zijn voor de kantinedienst, Ronnie, Ben en Fred voor het lijnen van de speelveldjes, Braulio voor het beschikbaar stellen van de prijzen, de supportersvereniging voor het beschikbaar stellen van de limonade en de broodjes knakworst, alle toeschouwers en alle andere vrijwilligers die zich hebben ingespannen! Super dat er zoveel mensen bereid gevonden worden om dit georganiseerd te krijgen.

Rond 24 februari gaan we voor 16 dagen richting Zuid Afrika en zullen bij terugkomst laten zien waar we de gelden aan besteed hebben.

Allemaal super bedankt en tot ziens!

Groetjes Stijn, Janneke, Angel, Sara, Roos & Lisa