Doe mee met het 4-tegen-4 toernooi op 18 september!

5 september 2016 12:45

Op zondag 18 september 2016 wordt voorafgaand aan de derbywedstrijd Angeren 1 - GVA 1 door de spelers van het Angeren 1 een 4-tegen-4 toernooi georganiseerd voor de jeugdleden van de elftallen JO-9, JO-11, JO-13 en JO-15 teams. Daar wil jij toch ook aan meedoen? Geef je op en kom je kunsten vertonen die dag.

De aanvang van dit toernooi is 09:30 uur, uiteraard op Sportpark 'De Poel'. Om 13:00 uur zal de prijsuitreiking zijn, kan er snel gedoucht worden om vanaf 14:00 uur de spelers van Angeren 1 aan te moedigen. Tussen door zal er voor drinken en versnaperingen gezorgt worden.

De kosten om mee te doen bedragen 5,00 euro. De opbrengst van dit toernooi wordt gedoneerd aan het Zuid Afrika project van de Scholengemeenschap Oost Betuwe. In februari 2017 gaan scholieren zich ter plaatse in Zuid Afrika inzetten om de scholen en de schoolspullen daar te verbeteren.

We hopen dan ook op een grote opkomst voor dit daverend toernooi, dus geef je HIER of bij je leider op. Bij hem of haar kun je ook de 5,00 euro voldoen.

Tot de 18de!