Bernd van Onna overleden

5 juli 2016 6:45

Op zondag 3 juli is Lid van Verdienste Bernd van Onna overleden. Bernd heeft zich tientallen jaren bezig gehouden met het veldonderhoud. De laatste jaren deed hij samen met Ronnie ondanks zijn respectabele leeftijd (78) nog steeds de belijning van de velden.

Wij wensen Cecilia, overige familie en verdere naasten veel sterkte toe de komende periode. Uiteraard zal ons eerste elftal tijdens de wedstrijd voor de harmonie tegen GVA op 6 augustus met rouwbanden spelen. A.s. vrijdag, 8 juli, om 13.00 uur is de afscheidsdienst in de aula Mosa van crematorium Beuningen, Schoenaker 12.