Handbalveld

2 mei 2016 18:45

Regelmatig wordt er door teams van SV Angeren tijdens trainingen of op de zaterdag en zondag rondom de wedstrijden die er op het sportpark zijn door jeugd gevoetbald op het prachtig gerenoveerde handbalveld.

Wanneer de handbalvereniging geen gebruik maakt van het veld zijn dit zijn de tijdstippen waarop het is toegestaan om het veld te gebruiken om te voetallen, in tegenstelling tot de tijdstippen waarop het sportpark gesloten is. Dan blijft gebruik verboden.
We willen onze leden die gebruik maken van het veld wel vragen om de overlast voor de buurt te beperken. Dat betekent niet zonder toestemming ballen uit de tuinen halen, het veld alleen via de ingang van de voetbalvereniging betreden en geluidsoverlast zo veel mogelijk voorkomen.
We gaan ervan uit dat de gebruikers van de voetbalvereniging hier rekening mee houden.