Rabobank Clubkas Campagne

7 februari 2019 9:00

Ook dit jaar doet de SV Angeren weer mee aan de Rabobank clubkas Campagne.
In de periode van 15 april t/m 28 april mogen alle leden van de Rabobank (let wel met alleen een rekeningnummer ben je nog geen lid) weer stemmen uitbrengen voor de Rabo Clubkas Campagne. De leden die mogen stemmen ontvangen binnenkort van de Rabobank een persoonlijke code met de uitleg over de stemprocedure.

Elk stem is geld waard. Om deel te nemen aan de stemming kun je, je nog uiterlijk tot 31 maart 2019 aanmelden als lid van de Rabobank. Dus als je lid bent, breng een stem uit op de SV Angeren. Dit brengt voor onze club geld op. Vorig jaar was dit ongeveer € 500,00. Een mooie aanvulling  op onze inkomsten.

Allemaal al heel erg bedankt!

Rabobank clubkascampagne