Sportpark gesloten

22 maart 2020 13:45

In verband met het Corona-virus is Sportpark De Poel gesloten. Alle toegangspoorten zijn afgesloten en het is dan ook verboden om het Sportpark te betreden.

De opsporingsambtenaren van de gemeente en jongerenwerkers van Stichting Welzijn Lingewaard zullen regelmatig op onze sportpark controleren of deze maatregel wordt nageleefd.

Het corona-crisisteam van de gemeente geeft aan dat we niet meer in grote groepen bij elkaar mogen zijn, want in zo’n groep is de kans op de aanwezigheid van het virus groter.

Het virus kan dan meegenomen worden en onbewust oudere en kwetsbare mensen besmetten die veel vatbaarder voor het virus zijn.

SV Angeren en de gemeente Lingewaard hopen begrip voor deze situatie, en dat iedereen over enige tijd weer op het sportpark kan, om weer lekker te trainen en een wedstrijd te spelen met zijn eigen team.