Mixtoernooi, Nieuwjaarsreceptie, Vrijwilligersfeest 5 januari

26 december 2019 7:15

Zondag 5 januari aanstaande is er een volle programmering op Sportpark De Poel. Vanaf 10 uur 's ochtends zijn we geopend en kan er ingeschreven worden voor het mixtoernooi, welke om 11 uur start. Om 14 uur start de traditionele nieuwjaarsreceptie. En tegelijkertijd start het vrijwilligersfeest.

Mixtoernooi

Vanaf 11.00 worden de spelers van alle seniorenteams (heren en dames) en de A-jeugd door elkaar gemixt en wordt er een toernooi gespeeld tussen 5 a 6 teams. Opgeven kan in de kantine tot 10.30 uur.

Nieuwjaarsreceptie

Ook de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie wordt vanzelfsprekend op dezelfde dag als het mixtoernooi gehouden. Vanaf 14.00 uur zijn alle leden, ouders/verzorgers van leden en overige belangstellende van harte welkom in de kantine. Ook dit jaar zijn er weer 8 leden die een jubileumlidmaatschap hebben.

Vrijwilligersfeest
Voor het eerst worden de nieuwjaarsreceptie en het vrijwilligersfeest aan elkaar gekoppeld. Dus ook langs deze weg nodigen we alle vrijwilligers nogmaals van harte uit om 14.00 uur in de kantine aanwezig te zijn om het vrijwilligersfeest bij te wonen.