Wim Brandts benoemt als erelid van de SV Angeren

9 oktober 2019 8:45

In de jaarvergadering van de SV Angeren van maandag 7 oktober jl, is onze voorzitter Wim Brandts op voordracht van het bestuur -ondersteund door een luid applaus- door de leden benoemd als erelid van de SV Angeren.

Wim ontving voor zijn verdiensten voor de SV Angeren al eerder de gouden speld de KVNB en is al lid van verdiensten. In mei jl. ontving Wim een Koninklijke onderscheiding. Dit niet alleen voor wat hij van de SV Angeren heeft betekend, maar ook voor de Angerense gemeenschap in zijn algemeenheid.

De belangrijkste overwegingen om Wim te benoemen als erelid zijn:

• Wim Brandts is het gezicht van de SV Angeren (gemeente, Angerense gemeenschap, sponsoren, andere clubs, KNVB etc.)
  • Wim is de afgelopen 21 jaar als voorzitter de smeerolie van de SV Angeren geweest.
  • Wim is voor veel families van overleden leden een grote steun geweest bij het verwerken van hun verlies.
  • Wim heeft respect, is open, eerlijk en loyaal en neemt verantwoordelijkheid en geeft hiermee de Missie van SV Angeren als geen ander een gezicht.
  • Wim is er altijd, in goede en slechte tijden.
  • Wim benadert zaken vanuit een positieve grondhouding en is toekomstgericht.
  • Wim heeft zich de afgelopen 21 jaar met een niet aflatende inzet sterk gemaakt voor de club zoals deze nu is.

Wim is trots op zijn SV Angeren en SV Angeren is trots op Wim als voorzitter.