Overlijden Lid van Verdienste André Rasing

26 september 2019 8:00

Bedroefd hebben wij kennisgenomen van het overlijden van onze oud bestuurder en lid van verdienste, André Rasing. Wij herinneren André als een uiterst toegewijd en actiev lid en bestuurder. Tijdens en na zijn voetbal actieve periode heeft André zeer veel vrijwilligerswerk uitgevoerd. Uiteindelijk is hij 22 jaar actief geweest als bestuurder. Eerst bij de supportersvereniging en daarna bij de SV Angeren.

Met het overlijden van André verliezen wij een markant persoon met een groot oranje-wit hart die voor zowel de SV Angeren als het dorp Angeren veel heeft betekend.

Na 11 jaar als penningmeester actief te zijn geweest bij de supportersvereniging heeft André 11 jaar lang de portefeuille PR en Sponsoring voor SV Angeren beheerd. André heeft voor SV Angeren het fenomeen sponsorcommissie in het leven geroepen welk nog steeds succesvol actief is.  Naast dit alles heeft André vele vrijwilligerstaken uitgevoerd. Van clubblad redactielid tot het regelen van vele vrijwilligers voor diverse verbouwingen en van jeugdleider tot het organiseren van (jubileum)festiviteiten en allerlei andere klussen. André was trots op Angeren.

Wij wensen Caroline, Ted en Joy, Iris en verdere naasten veel sterkte toe om dit verlies te kunnen dragen

Namens de besturen en leden van
Voetbalvereniging SV Angeren
Supportersvereniging SV Angeren