Angeren JO19-1 heeft staf compleet!

12 augustus 2019 9:00

Recentelijk hadden we o.a. via de site van de SV Angeren melding gemaakt van het nog ontbreken van trainer-coaches voor ons hoogste jeugdteam de JO19-1. Door adequaat en zeer pro actief handelen van één van de kaderleden van JO19-1 is het gelukt om met een prima setting de vacatures in te vullen.

Edwin en Manfred vd Broek gaan samen met Bas Polman en Donny Hammink in de vacature(s) voorzien. Edwin en Manfred in de rol van trainer-coach. Bas en Donny alleen in de rol van trainer.

Edwin had al de functie van leider. Manfred levert na het beëindigen van zijn trainer-coach loopbaan bij seniorenteams op deze wijze een mooie bijdrage aan de SV Angeren. Bas en Donny zijn door hun rol als trainer vorig seizoen bij dit team al bekend bij de meeste spelers.

De spelers zullen op korte termijn door het nieuwe kader worden bijgepraat. Bijgepraat onder andere over de onderlinge taakverdeling van het viertal. Een naar verwachting mooie verdeling van taken over de dinsdag – en donderdag training, de wedstrijd coaching als ook wie als contactpersoon gaat optreden naar de verantwoordelijke coaches van de senioren teams Angeren 1 en 2.

Met de hiervoor genoemde bezetting krijgt het team voetbaltechnisch te maken met kaderleden uitgerust met een grote dosis voetbalervaring. Samen met leider Hans ten Westenend een prima begeleidingsteam.

Met sportieve groet,
Wilfred van Bon