We are back, and you will know it!

8 augustus 2019 14:30

Team van het jaar nog lang niet klaar schreven we in mei 2018. Het damesteam van de club had afgelopen jaar een soort van tussenjaar, en deed in een verkleinde versie mee aan de 7 tegen 7 competitie, de trainingen werden terug geschroefd naar 1x per week. Kortom, alles op een laag pitje.

Maar nu zijn we terug! Klaar om te shinen. Helaas nog niet op een vernieuwd sportpark de Poel, maar wel oud en vertrouwd! Met een enigszins gewijzigd team en staf, maar nog steeds in het mooie oranje-wit!

Een competitie met veelal bekende clubs uit de omgeving Arnhem, maar met toch ook wat nieuwe teams. Er staat ons weer een mooie uitdaging te wachten, met een paar leuke derby's, waarvan we er dit jaar maar liefst vier tegen GVA mogen spelen, en voor het eerst in Haalderen. En ook mogen we weer naar de Blauwenburcht voor de clash tegen RKHVV.

Kortom, laat de competitie maar weer beginnen.