Trainer/ Coach JO-19 gezocht!

22 juli 2019 9:15

SV Angeren is een voetbalvereniging van ca. 450 leden in de gemeente Lingewaard. De vereniging kenmerkt zich door de grote sociale cohesie en het grote aantal vrijwilligers dat de vereniging draaiend houdt. Voor het seizoen 2019-2020 zijn wij op zoek naar enthousiaste en kundige trainer / coach(es) Angeren JO19-1

Wij zoeken
Bij voorkeur een trainer/coach die de training en wedstrijd coaching van dit team verzorgt. Invulling  kan ook door een samenwerkingsverband van verschillende trainer-coaches. We nodigen graag belangstellenden uit die een positieve drive en betrokkenheid hebben ten aanzien van het voetbalspel in zijn algemeenheid en in het bijzonder in het begeleiden van jeugdspelers in de leeftijdklasse 15 t.m. 18 jaar. Idealiter trainer/coaches met minimaal een KNVB diploma juniorentrainer.

In de rol van trainer/coach JO19-1 ben je de belangrijke schakel in de (door)ontwikkeling van onze jeugdspelers en ben je de verbinding naar de trainer/coaches en leiders van de seniorenteams. De JO19-1 spelers staan immers op de drempel van het seniorenvoetbal en dit vraagt in de goede belangenbehartiging voor de SV Angeren en de betrokken spelers veel inlevingsvermogen en communicatieve vaardigheden.

De trainer/coach(es)die wij zoeken onderschrijft en werkt volgens het voetbaltechnisch beleidsplan, waarin het niet alleen draait om techniek, tactiek en fysiek, maar ook vooral om motivatie, persoonlijkheidsontwikkeling en sportiviteit. Een positieve benadering van spelers en vrijwilligers, waarbij de “teambuilding” centraal staat, wordt gevraagd. De trainer/coach van SV Angeren JO19-1 is aanwezig op de dinsdag en donderdagen om trainingen te leiden en op de zaterdag om te coachen of bij afgelasting, vrij programma een training te leiden. Zoals hiervoor aangeven kan de functie ook prima ingevuld worden door een samenwerkingsverband van verschillende trainer-coach(es).

Wij bieden
Een mooie functie vooral gebaseerd op vrijwilligheid en betrokkenheid bij de SV Angeren. Een mogelijke onkostenvergoeding is afhankelijk van gediplomeerdheid en ervaring. Een betrokken vereniging waar het prettig is om te trainen/coachen en een gedreven team dat zichzelf verder wil ontwikkelen.

Interesse
Ben je geïnteresseerd? Neem dan voor 1 augustus 2019 contact op met Wilfred van Bon

Vragen
Hebt u inhoudelijke vragen over deze vacature dan kunt u contact opnemen met de coördinator van de JO19-1 Wilfred van Bon (06-4761 8761).