Wil jij naar Vitesse - PSV?

26 maart 2019 8:45

Vitesse speelt op zondag 7 april tegen regerend landskampioen PSV. De aftrap van deze wedstrijd is om 16.45 uur. Vitesse strijd volop voor het behalen van Europees voetbal terwijl PSV speelt voor de landstitel. Het belooft dus een mooie wedstrijd te worden!

Graag nodigen wij leden van SV Angeren uit om tegen een gereduceerd bij deze topwedstrijd aanwezig te zijn.

Voor de clubactie gelden een aantal spelregels, namelijk:
• speciaal actietarief is €15,- per wedstrijdticket (€10,- extra per parkeerticket)
• ouders en/of begeleiders kunnen tevens gebruik maken van dit aanbod
• tickets zijn voor de Charly Bosveld-tribune (Oost) en de Just Göbel-tribune (West) van GelreDome, de indeling wordt gemaakt door Vitesse
• actietarief is geldig bij afname van minimaal twintig tickets
• bestellen kan t/m dinsdag 2 april 2019
• OP = OP

Inschrijven kan door een deelnameformulier in te vullen.

Klik HIER om het formulier in te vullen.