Gezocht teamredacteuren

23 juli 2016 14:00

Het nieuwe seizoen staat voor de deur. De website wordt ook weer langzaam up-to-date gebracht. Nieuwe indelingen, sponsoren, etc., Dit betekent ook weer nieuwe teamredacteuren door de verschuivingen in de indelingen.

Dit gaat het tweede seizoen worden van de website. Afgelopen seizoen hebben er zich al een aantal redacteuren opgeworpen. Enorm leuk. Dit zorgt namelijk voor interactie op onze website. En het geeft de teampagina's een persoonlijk tintje. Waarschijnlijk heb je wel een aantal wedstrijdverslagen al dan niet met actiefoto’s voorbij zien komen. Deze verslagen zijn dus door spelers, leiders of trainers van de betreffende teams geplaatst.

De reacties van de teamredacteuren die al actief zijn, zijn erg positief:

“Oooh, dit is wel erg eenvoudig, ik dacht dat die meer tijd zou kosten.”

“Dit is erg leuk om te doen!”

“Het team waardeert dit ook, en er wordt in de kleedkamer over gesproken.”

“Foto’s toevoegen is erg makkelijk en leuk, vooral voor de spelers om terug te zien.”

Graag willen we deze lijn doortrekken en zoveel mogelijk teams bewegen naar de website. Dus spelers, trainers, leiders en ouders lijkt jou het leuk om deze taak te volbrengen voor het team waar jij bij betrokken bent neem dan even contact op met ons via: [email protected] of [email protected]

Via de e-mail en telefoon kunnen we middels een korte uitleg en een handleiding als back-up al een heel eind komen. Je zult inzien dat de bovenstaande reacties snel gaat herkennen!

Wordt dus teamredacteur!!

Scouting