Tikkie Takki Touzani bij 'Walking Football'

23 november 2018 12:30

Je bent zo jong als je jezelf voelt en je bent nooit te oud om te leren. Dat zijn de basisprincipes van het Walking Football, een voetbalvorm voor 60-plussers die op hun oude dag nog lekker actief bezig willen zijn.

Voetbalverenigingen Jonge Kracht, R.K.H.V.V., HAVO, De Bataven, GVA, Sportclub Bemmel en SV Angeren stellen hun velden en trainers roulerend beschikbaar voor het project Old Stars Lingewaard

Nou zijn deze talenten ook ontdekt door Soufiane Touzani, bekend van en bijna uitvinder van het freestyle football. Hij oriënteert zich breed op het Nederlands voetbal. Hij werkt niet alleen samen met technisch hoogstaande voetballers maar komt ook naar het wandelvoetbal Lingewaard! Zijn activiteiten zijn te zien op zijn You Tube kanaal of op televisie.

Wat hij van het wandelvoetbal wil laten zien is onduidelijk maar dat het luchtig, grappig en enerverend wordt staat bijna wel vast. Als je het leuk vindt kun je de opnamen bijwonen tijdens de vrijdagmiddag training van Old Stars Lingewaard. Touzani en zijn team zijn op 30 november vanaf 14.15 aanwezig op het hoofdveld van Jonge Kracht.