Bestel mar, bestel mar, bestel mar: Black Friday!!

23 november 2018 12:15

Dit is de titel van één van de bekendste hits van de Nederlandse band Rowwen Hèze en doet de meesten van ons denken aan het bestellen van een pilsje.
Dat is niet de insteek van dit nieuwsbericht. In dit geval is het namelijk een oproep aan jullie allen!

Er staat een banner van Sponsorkliks op onze website. Dit is een gratis sponsorconcept welke zorgt dat leden, supporters en overige betrokkenen hun favoriete vereniging gratis kunnen sponsoren middels hun reguliere internetaankopen. Hoe kan dat is waarschijnlijk je eerste vraag. Nou het zit zo: SponsorKliks heeft afspraken met meer dan 750 webwinkels die allemaal een commissie aan SponsorKliks betalen zodra er een klant via de site van SponsorKliks op de site van de webwinkel komt en een aankoop doet.

Dus wat moet je doen om SV Angeren te sponsoren zonder dat het jezelf ook maar iets kost? Bestel in het vervolg je aankopen via de website Sponsorkliks. Op deze site zijn enorm veel webwinkels te vinden. Zoek je webwinkel (dit gaat van Coolbleu tot thuisbezorgd.nl en van Zalando tot Nuon) en klik op de bestelknop op de website van Sponsorkliks. Je wordt doorgelinkt naar de webwinkel en kunt gewoon je order plaatsen zoals altijd. Dat is het, meer hoef je niet te doen! De commissie gaat automatisch naar SV Angeren. Wij hopen hier een extra stukje sponsorbijdrage uit te halen.

Hieronder nog even stap voor stap uitgelegd wat je moet doen:

Je kunt op 2 manieren te werk gaan:
1. Gaan naar www.svangeren.nl of
2. Ga rechtstreeks naar www.sponsorkliks.com

Website SV Angeren

• Op de website van SV Angeren klik je op het logo in de banner:

Je wordt doorgestuurd naar de website van SponsorKliks. Je kunt direct je webwinkel (bv. Coolbleu) zoeken en je aankoop gaan doen. Je hoeft alleen op bestel te klikken. Vandaaruit wordt je doorgelinkt naar de website van de webwinkel. Zie hieronder:

Website Sponsorkliks

• Zoek eerst SV Angeren in het zoekvenster en je komt op de pagina hierboven. Vervolgens kun je gaan bestellen.

Dat is het eigenlijk. Je kunt op de website zien hoe hoog de bijdrage en wat jouw bestelling heeft bijgedragen. Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdrage! Heb je vragen mail dan gerust naar [email protected].

Bestel mar, bestel mar, bestel mar!