Overlijden Piet Eeuwes

2 juli 2017 8:15

Afgelopen woensdag 28 juni 2017 bereikte ons het trieste bericht: Piet Eeuwes is overleden.
Niet te begrijpen … Piet, nog zo jong, was voor zijn werk in Frankrijk en is daar op zijn hotelkamer overleden...
Als gewaardeerd vrijwilliger zou Piet zich in het nieuwe seizoen samen met zijn broers opnieuw gaan richten op het begeleiden van het junioren team JO15-2. Ook had Piet het plan opgevat om zelf weer actief in ons derde elftal, ook met zijn broers, te gaan voetballen.

Een actief lid verliezen is voor de SV Angeren opnieuw een trieste gebeurtenis. Zoals al aangegeven een lid die als vrijwilliger veel betekende voor de spelers van het jeugdteam JO15-2. In overleg met de familie is daarom besloten op maandagavond 3 juli 2017 om 19.30 uur in de kantine op ons sportpark een bijeenkomst te houden. De jeugdspelers JO15-2, hun ouders en de familie Eeuwes is hiervoor uitgenodigd. Een bijeenkomst bedoeld om een bijdrage te leveren in de grote behoefte om samen stil te staan bij deze trieste gebeurtenis.

De SV Angeren wenst ouders, broers, zus en andere nabestaanden enorm veel sterkte in de komende periode.

Bestuur SV Angeren