Indeling jeugdteams voor seizoen 2017-2018

22 mei 2017 9:00

Op basis van onder andere leeftijd en waar nodig aanvullend de uitkomsten van afstemming met kaderleden zijn de spelers binnen de jeugdafdeling van de SV Angeren voor het seizoen 2017-2018 ingedeeld. Vanuit de jeugdafdeling maken voor het eerst sinds jaren een groot aantal spelers de overstap naar de seniorenafdeling (10 spelers). Dit heeft zijn weerslag op de beschikbaarheid van spelers voor de jeugdteams. Omdat we ook in het afgelopen seizoen krapte hebben ervaren, soms “alle zeilen bij hebben moeten zetten” om teams met voldoende spelers te laten voetballen, is het besluit genomen om voor het seizoen 2017-2018 terug te gaan naar één team in de leeftijdcategorie JO17.

Ondanks alle zorg die aan de indeling is besteed en de checks kan het zijn dat er toch nog iets over het hoofd is gezien. Dit horen we dan graag en we zullen hier uiteraard dan nog aandacht aan besteden. Mogelijk dat nieuwe ontwikkeling zoals afmelding door spelers bestuurlijk ook nog aanleiding geeft om iets te wijzigen.

Vragen, opmerkingen over de indeling? Neem dan m.b.t. de pupillen hiervoor contact op met Gijs Selman. Gaat het om de andere teams dan is Wilfred van Bon hiervoor het aanspreekpunt. Om één en ander in verband met administratieve werkzaamheden richting de KNVB, teamopgave, goed te stroomlijnen is het handig de vragen en/of opmerkingen voor zaterdag 27 mei 2017 te stellen / te maken.

Zoals u wellicht ook al uit media of anderzijds heeft meegekregen heeft de KNVB samen met de amateurclubs besloten om het seizoen 2017/2018 later te beginnen en later te eindigen. De competitiewedstrijden beginnen pas vanaf 23 september 2017. Het reguliere seizoen eindigt op 27 mei 2018. Vakantiespreiding, betere voorbereiding en t.m. mei 2018 spelen met kans op mooi weer zijn hiervoor de argumenten.