SV Angeren 75!

1 juli 2017 8:45

Op 1 juli 1942 werd SV Angeren opgericht. Vandaag, 1juli 2017, is dat exact 75 jaar geleden. Wij willen u hierbij dan ook van harte feliciteren met de 75e verjaardag van uw vereniging.

Misschien heeft u er al iets over gelezen of gehoord: in de eerste voetbalmaand van het nieuwe seizoen gaan we dit flink vieren. We zullen starten met een aantal ludieke acties en activiteiten, waaronder een jubileumboek dat in een oplage van 600 exemplaren wordt gedrukt. Ook zal er een heus retro-jubileumshirt worden ontworpen en worden onthuld. Daarnaast zullen we ook het nieuwe logo terug laten komen op een aantal prominente plaatsen op ons sportpark.

Het échte vieren doen we in het weekend van 15, 16 en 17 september. Er is dan een 3daags programma voor alle leden, sponsoren, partners en leden van de supportersvereniging. Daarnaast willen we als vereniging nadrukkelijk de verbinding leggen met alle inwoners van het dorp Angeren.

Het programma ziet er dit weekend als volgt uit:

Vrijdag 15 september 09.00 – 14.30 uur
Activiteit voor de leerlingen van basisschool De Marang. De voor dit jubileum flink uitgebreide commissie van het mini-jeugdkamp biedt de leerlingen van basisschool een compleet georganiseerde sportdag aan in het kader van het 75-jarig bestaan van SV Angeren.

Vrijdag 15 september 17.00 uur – Zaterdag 16 september 12.00 uur
Minijeugdkamp. Speciaal in verband met het 75-jarig jubileum is het mini-jeugdkamp verplaatst van mei naar september. Het kamp in het teken staan van het 75 jaar en zal net als anders ook vooral uit voetballen bestaan. Het zit ook in de planning om een deel van de jeugd te laten overnachten in de feestaccommodatie die speciaal voor dit weekend op het sportpark wordt geplaatst.

Zaterdag 16 september 13.00 – 19.00 uur
Zeskamp. Als SV Angeren willen we elftallen, families, vriendengroepen, sponsoren, dorpsverenigingen en andere belangstellenden uitdagen om een team te formeren voor de zeskamp die deze middag wordt gehouden. Een team bestaat uit minimaal 8 deelnemers. Kosten zijn 5,- pp, maar daar tegenover staat gratis toegang tot de feestavond die om 20.30 uur begint. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via [email protected] of telefonisch bij Niels Lamers (06-24863356). Geef bij je aanmelding de naam van de contactpersoon in combinatie met telefoonnummer en emailadres door.

Zaterdag 16 september 20.30 – 00.30 uur
Feestavond. In de speciaal daarvoor opgezette feesttent zal er een spetterend feest worden gehouden met medewerking van Coverband ‘Dus Rockt’. Alle leden, leden van de supportersvereniging, sponsoren, partners, deelnemers aan de zeskamp en andere geïnteresseerden zijn van harte welkom deze avond. Er zal een bescheiden toegangsprijs worden gehanteerd.

Zondag 17 september 12.00 – 14.00 uur
Receptie. De leden van SV Angeren, sponsoren en partners worden persoonlijk uitgenodigd  voor de receptie. Ook alle andere geïnteresseerden zijn uiteraard van harte welkom. Naast een aantal traditionele onderdelen zal de receptie worden opgeluisterd met het bezoek van een prominente sportpersoonlijkheid. Overige info hiervan volgt in de persoonlijke uitnodiging die u te zijner tijd nog ontvangt.

Zondag 17 september 14.00 – 16.00 uur
Veteranenwedstrijd. Honderden (oud-)leden van SV Angeren (55+) hebben een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan de veteranenwedstrijd. Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er 1 of meerdere wedstrijden worden gespeeld. Deze activiteit heeft een familiair karakter en de veteranen hopelijk een reüniegevoel geven, mede door de fototentoonstelling die er ingericht is. Geïnteresseerde veteranen die zich nog niet hebben opgegeven of per ongeluk geen uitnodiging hebben gehad kunnen contact opnemen met Geert Bouwman (0481-422405 of [email protected]).

Zondag 17 september 16.00 – 19.30 uur
Afsluitende feestmiddag. Onder het genot van een drankje napraten over een hopelijk succesvol jubileumweekend. Een DJ zal deze namiddag op de achtergrond actief zijn en zal het feest steeds meer leven in blazen.

Zoals u ziet is er voldoende te doen dit feestweekend. Noteer alle activiteiten dan ook in uw agenda, zodat we u, uw familie, uw vrienden en bekenden terug zien op ons sportpark dit weekend. Heeft u nog ideeën of wilt u graag nog wat bijdragen, neem dan contact op met Ruud Muller (06-14996134 of [email protected]).

En voor vanavond, lekker op de bank met een drankje en een gebakje, de verjaardag van SV Angeren vieren. Gefeliciteerd!

Bestuur SV Angeren
Jubileumcommissie SV Angeren 75!