Nieuw logo SV Angeren

16 mei 2017 9:00

Angeren bestaat dit jaar 75 jaar! Voor ons een mooie aanleiding om een nieuw logo te presenteren. Dit logo is afgelopen vrijdag gepresenteerd tijdens het spelersgala ter afsluiting van het huidige seizoen. Het nieuwe logo is er dit jaar in een speciale jubileumversie.

Allereerst de het filmpje waarin het nieuwe clublogo gepresenteerd wordt. Met voor het eerst de verwijzing naar de vlag van Angeren en natuurlijk in de clubkleuren oranje-wit:

Hieronder een filmpje van de aankondiging en onthulling:

En ten slotte de jubileumversie van het nieuwe logo welke het komend jaar door zal  gaan als het nieuwe logo van SV Angeren (75):