Vacature trainer/ coach Angeren 1

13 december 2016 8:30

Hieronder is de vacature voor trainer / coach Angeren 1 te vinden en eventueel te downloaden.

SV Angeren is een voetbalvereniging van ca. 450 leden in de gemeente Lingewaard. De vereniging kenmerkt zich door de grote sociale cohesie en het grote aantal vrijwilligers dat de vereniging draaiende houdt. Ons eerste elftal is de laatste jaren een stabiele 4e klasser (zondag) gebleken. Voor het seizoen 2017-2018 zijn wij op zoek naar een enthousiaste, kundige en gediplomeerde

Trainer/ coach Angeren 1

Wij zoeken
Een trainer/coach met minimaal een KNVB TC3 diploma. Iemand die aandacht heeft voor de doorontwikkeling van talent en daardoor de verbinding met de jeugdafdeling zoekt. De trainer die wij zoeken onderschrijft en werkt volgens het technisch beleidsplan, waarin het niet alleen draait om techniek, tactiek en fysiek, maar ook om motivatie, persoonlijkheidsontwikkeling en sportiviteit. Een positieve benadering van spelers en vrijwilligers, met behulp van motiverende gespreksvoering, wordt gevraagd.

De trainer/ coach van SV Angeren is aanwezig op de dinsdagen en donderdagen om trainingen te leiden en op de zondagen om te coachen. Zichtbaarheid bij de jeugd en het 2e elftal wordt op prijs gesteld.

Wij bieden
Een arbeidsovereenkomst, in eerste instantie voor 1 jaar, maar bij een goede samenwerking mogelijk een verlenging. Een betrokken vereniging waar het prettig is om te trainen/coachen en een gedreven selectie die zichzelf verder wil ontwikkelen.

Interesse
Ben je geïnteresseerd? Stuur dan je CV met bijbehorende motivatie voor zondag 25 december naar secretaris Ruud Muller, [email protected].
De gesprekken met de geselecteerde kandidaten zullen plaatsvinden in week 1 van 2017.
Nb. Wij vragen om bij de reactie een salarisindicatie te geven. Reacties zonder indicatie worden niet in behandeling genomen.

Vragen
Heeft u inhoudelijke vragen over deze vacature dan kunt u contact opnemen met penningmeester Rob Harmsen, 06-12066079.

Download HIER de vacaturetekst in PDF.