Angeren JO11-2 kampioen!!

12 december 2016 8:45

Zaterdag 3 december stond voor de jongens van JO11-2 de laatste wedstrijd op het programma. Uit tegen Jonge Kracht. Bij winst zouden ze niet meer in te halen zijn door Union, hun laatste overgebleven concurrent voor het kampioenschap.

De wedstrijd begon in zeer dichte mist waardoor de eerste 2 doelpunten voor het publiek bijna niet te zien waren. Na een 0-4 ruststand stond er bij het einde van de wedstrijd een mooie 0-8 op het scorebord. Mede door dit resultaat konden ze een mooi seizoen besluiten met het welverdiende kampioenschap!!

Bij terugkomst in Angeren stond de “platte kar” al klaar om zo het hele dorp te laten zien welke prestatie ze geleverd hebben. Na allemaal een mooie herinneringsbokaal en een windjack van de sponsor gekregen te hebben werd de dag afgesloten met wat lekkers in de kantine.

Jongens gefeliciteerd en succesvolgende seizoenshelft!!

Meer foto's zijn HIER te vinden.