Schoonmaker m/v gezocht! (Vacature ingevuld, reageren niet meer mogelijk)

16 december 12:30  Wij zoeken een schoonmaker/schoonmaakster voor onze club. Ben jij op zoek naar een nieuwe (bij)baan en wil je graag werken voor SV Angeren? Lees dan verder!meer »

Winterstop en start trainingen 2024

9 december 17:30  Nog één of twee wedstrijden te spelen en dan zit de eerste helft van het seizoen 2023-2024 er alweer op. Met de verschillende feestdagen in de maand december 2023 een mooi moment om even een "voetbalpauze" in te lassen. Een korte periode zonder training en wedstrijden. meer »

Spelersindeling senioren en voorbereiding programma 2023 - 2024

22 juli 14:15  In afstemming met de betrokken kaderleden van de verschillende teams is de spelersindeling tot stand gekomen. Angeren 1 en 2 worden gezamenlijk gepresenteerd. De verantwoordelijke trainer-coaches Michiel Hubert en André Verbeek hebben een verdeling voor de start van de voorbereiding gemaakt en de spelers hierover geïnformeerd. meer »

André Verbeek trainer-coach van SV Angeren 2

20 juni 22:30  Met ingang van het voetbalseizoen 2023-2024 neemt André Verbeek de rol van trainer-coach van het 2e elftal van SV Angeren op zich. Hij volgt hiermee Bryan Schmidt op. Bryan wordt trainer-coach van de junioren JO15-1.meer »

SV Angeren kaderleden behalen KNVB-diploma “juniorentrainer”.

14 juni 10:30  SV Angeren is super trots dat een zestal kaderleden van de jeugd de KNVB opleiding “juniorentrainer” met succes heeft afgesloten. De opleiding is gericht op het krijgen van kennis en vaardigheden om jeugdige voetballers in de leeftijd van 12 tot en met 18 jaar met plezier beter te leren voetballen (trainen en coachen).meer »

Ga naar archief