Overlijden Lid van Verdienste Wim van Rijn

20 oktober 2022 9:45

Geschokt hebben wij kennisgenomen van het onverwachte overlijden van ons lid van verdienste Wim van Rijn. Wim was lange tijd als sporter, bestuurder en vrijwilliger aan SV Angeren verbonden. Hij heeft dan ook een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en de continuïteit van onze vereniging.

Ook na zijn afscheid als vrijwilliger bleef SV Angeren en het voetbal in zijn hart. Wim zette zijn vrijwilligerswerk voort als penningmeester van de Old Stars Lingewaard. Zowel SV Angeren als de Old Stars Lingewaard gaan Wim enorm missen!

Wij wensen Wilma en verdere naasten veel sterkte toe bij de verwerking van dit grote plotselinge verlies.

SV Angeren, Supportersvereniging Angeren en Old Stars Lingewaard

default3_logo.png