Ledenpas Supportersvereniging Angeren

20 augustus 2022 13:00

Bestuur Supportersvereniging

Sinds 2018 hanteert de SuVe een ledenpas voor alle leden. Hiervoor hoeft u niets te doen. Door uw jaarlijkse donatie van € 7,50 heeft u recht op deze pas. Als lid haal je zo nog meer uit je SuVe lidmaatschap. De leden van de supportersvereniging ontvangen de ledenpas binnenkort in de brievenbus.

Wat kunt u met deze ledenpas doen?
Op vertoon van de SuVe ledenpas kunnen de leden (U dus) een kortingspercentage verkrijgen bij diverse ondernemers in de gemeente Lingewaard. Dit is een mooie bijkomstigheid voor zowel de leden als de ondernemers. Op deze manier willen wij u als lid van de SuVe iets extra’s bieden. U kunt hierover meer details en informatie vinden op de website: www.svangeren.nl/suve

Wilt u lid worden van de supportersverenging en gebruik maken van aantrekkelijke kortingen? Dan u zich via deze link aanmelden.

Lees meer over:
ledenpas sponsor supportersvereniging