Belangrijke informatie seizoen 2022 - 2023 en indeling teams

30 juni 2022 18:45

Jan Peters en Wilfred van Bon

Hier kun je de belangrijkste informatie lezen over de start van het nieuwe voetbalseizoen en de indeling van de teams.

Beste sportvrienden van SV Angeren,

In samenwerking met verschillende voetbaltechnische kaderleden is het gelukt om tot een indeling te komen voor zowel de senioren als de jeugdteams voor voor het seizoen 2022-2023.

De teamindelingen zijn voor dit moment uiteraard "niet in beton gegoten". We starten met de gepresenteerde teamindeling met de voorbereiding op het seizoen 2022-2023. Ervaringen in de voorbereidende periode moeten uitwijzen of er aanleiding is voor aanpassingen, maar daar gaan we op dit moment niet van uit. Zijn er vragen met betrekking tot de indeling van de senioren dan kunt u hiervoor terecht bij Jan Peters. Gaat het over de indeling voor de jeugd dan is het aanspreekpunt Wilfred van Bon.

Hieronder vind je de planning voor de start van de trainingen seizoen 2022-2023 en daaronder vind je de teamindeling voor het nieuwe seizoen. We starten vroeg in de maand augustus 2022. We weten dat er mogelijk nog verschillende leden van de vakantie genieten, maar toch willen we graag de teams al vroeg de mogelijkheid aanbieden om te starten met de training. In de maand augustus 2022 is veld 1 nog niet beschikbaar en zullen we voor de jeugd vooral uitwijken naar veld 2 en voor de senioren naar veld 3. De betreffende trainers worden hier nog apart over geïnformeerd.

Voor dit moment wensen we iedereen een fijne "zomerstop".
Groet, Jan Peters en Wilfred van Bon

Dag en datum Team/groep