Nieuwsupdate

12 februari 2021 8:45

Beste leden,
Wat zijn en blijven het bijzondere tijden. Een tijd waar we ons allemaal doorheen moeten zien te slaan. Maar wat missen we de gewone dingen ontzettend. Waaronder het potje voetbal op sportpark de Poel. En het duurt al zo lang. Vanuit het bestuur hebben we de behoefte om jullie even een nieuwsupdate te geven omtrent ons aller clubje.
De afgelopen maanden heeft het voetbal voor de volwassenen volledig stilgelegen. Gelukkig heeft de jeugd wel lekker kunnen doortrainen, waarbij we ook een grote opkomst zien. Chapeau ook voor de begeleiding die zich hier wekelijks voor inzet. Helaas zijn wedstrijden nog niet mogelijk. Toch zijn we als verenigingen wel bezig met diverse scenario’s voor als het weer mag. Zowel voor de senioren als jeugd. Voor dit lopende seizoen lijkt een alternatieve regiocompetitie het meest kansrijk. Dit wordt dan vermoedelijk een kleine competitie tegen buurtverenigingen. Zodra dit meer definitieve vormen krijgt zullen we eenieder daar over informeren.
Verder stimuleren we als bestuur alternatieve groepsactiviteiten, bij zowel jeugd als senioren. Uiteraard rekening houdend met de RIVM richtlijnen. Dit loopt via de begeleiding van de teams. Ondanks alle beperkingen willen we in ieder geval het maximale doen om de teamspirit er bij SV Angeren in te houden. Ook een uitroep aan jullie allen, houdt contact met elkaar, in welke vorm dan ook. Heb je ook ideeën, stem het met je teambegeleiding af.
Uiteraard doen we er als bestuur ook alles aan om ons te blijven wapenen tegen de gevolgen van deze crisis. We kijken kritisch naar te maken kosten en uitgaven en proberen zoveel mogelijk de inkomsten veilig te stellen. Zo hebben we o.a. extra aandacht voor onze sponsoren. Wat ons verder enorm deugd doet is dat jullie, onze leden, massaal de club trouw blijven. Geen opzeggingen en we groeien zelfs licht bij de jeugd. Super !!! Dat laat maar zien dan er een enorme verbondenheid is met de SV Angeren, in goede en mindere tijden. Samen slaan we ons er doorheen.
Voor nu, blijf gezond en blijf naar elkaar omkijken. En hopelijk treffen we elkaar snel weer op ons sportpark.
Namens het bestuur,
Edwin van den Broek