Kunstgras

18 oktober 2016 10:45

Jullie hebben het de afgelopen weken allemaal kunnen volgen: de kunstgras discussie die breed uitgemeten werd in de media. Inmiddels zijn er onderzoeken gestart. Maar in de tussentijd ligt er natuurlijk nog overal kunstgras en wordt hier ook op gespeeld. Zelf hebben wij als vereniging niet de beschikking over een kunstgrasveld, maar onze leden spelen hier regelmatig uitwedstrijden op.

SV Angeren schaart zich voor wat betreft het spelen op kunstgras achter het standpunt van de KNVB. Meer informatie hierover is te vinden door op deze LINK te klikken.