Fred Hendriks overleden

25 juli 2016 7:45

Jongstleden vrijdag d.d. 22 juli 2016 is onze veelzijdige vrijwilliger Fred Hendriks overleden. Wij herinneren ons Fred als een lid die geruime tijd als vrijwilliger (leider, grensrechter, scheidsrechter, organisator mixtoernooien, bestuursdiensten, etc) veel voor onze vereniging heeft betekend. Mede dankzij Fred zijn wij de vereniging die we zijn. We verliezen in Fred een zeer betrokken lid en vrijwilliger.
Wij wensen Pauline, Pepijn en Linda, Pascal en Mireille en verdere naasten veel sterkte toe bij de verwerking van dit veel te vroege overlijden van Fred.

De besturen van SV Angeren en Supportersvereniging SV Angeren

Fred Hendriks