SV Angeren 75 jaar!

10 mei 2016 13:00

Over 8 maanden is het zover, dan gaat ons jubileumjaar van start! Reden voor een feestje is er zeker, want onze voetbalvereniging bestaat dat jaar 75 jaar!

2017 wordt voor SV Angeren een jaar vol leuke activiteiten voor jong en oud. Wij zijn als commissie druk bezig met het organiseren van verschillende evenementen om dit mooie jubileum uitgebreid te vieren. En aangezien wij in Angeren nogal goed zijn in het vieren van feest, moet dit geen enkel probleem worden!

Op dit moment zijn alle taken binnen de commissie verdeeld en is iedereen al druk bezig met de voorbereidingen. Het plan is om door het jaar 2017 heen verschillende evenementen te organiseren, met als absoluut hoogtepunt een feestweekend in september. Dit weekend zal zijn voor zowel de huidige, als oud leden van SV Angeren, alsook voor de sponsoren en alle anderen die in de afgelopen 75 jaar betrokken zijn geweest bij onze vereniging. Met feestavonden, een receptie en natuurlijk leuke activiteiten voor de jeugdelftallen, belooft dit een onvergetelijk weekend te gaan worden! Wil je actief meedoen in 1 van de 7 werkgroepen, meld je dan bij 1 van de volgende commissieleden: Geert Bouwman, Niels Lamers, Gijs Selman, Bram Seesink, Ruud Muller, Joost Bouwman, Tim Gerichhausen.

Wij hebben er als commissie al ontzettend veel zin in, en wij hopen jullie ook! We houden jullie op de hoogte!

Met vriendelijke groet namens de commissie,

Bram Seesink
Werkgroep Communicatie