Angeren Za2 zoekt een trainer!

2 mei 2016 18:45

Voor het nieuwe seizoen is Angeren Za2 op zoek naar een nieuwe enthousiaste trainer.

Angeren Za2 is een team dat pas enkele jaren bestaat. In die jaren heeft het enorme successen geboekt in de vorm van twee kampioenschappen. Daarnaast is het een hecht team dat zich ook breed inzet binnen de vereniging. Dit seizoen komt het team uit in de reserve 4e klasse.

Na zijn goede bijdrage in de afgelopen jaren stopt Henk Vermeulen als trainer. Hierdoor is het team op zoek naar een vervanger. Een vervanger die in ieder geval de training op de donderdagavond voor zijn of haar rekening wil nemen (21.00-22.00 uur). Het team zoekt een gemotiveerde vrijwilliger met een voetbalachtergrond waaronder ervaring als (voormalig)  actief voetbalspeler.  Interesse? Meld je dan voor 15 mei 2016 aan bij Jan Peters, bestuurslid technische zaken 026-3256296 of Tijme Joosten, leider zaterdag senioren team  06-53447013. Voor aanvullende informatie kun je uiteraard ook terecht bij de genoemde contactpersonen.