We gaan weer voetballen in Angeren!

26 januari 2023 15:15

Bestuur SV Angeren

Dat betekent concreet dat we vanaf maandag 30 januari 2023 weer gaan trainen op Sportpark de Poel in Angeren. De spelers, leiders en trainers ontvangen via de jeugd – en senioren coördinatoren meer gedetailleerde informatie, zoals het trainingsschema met de precieze trainingstijden.

Oplevering Tweede veld

Het tweede veld is nog niet klaar. Deze oplevering wordt verwacht op woensdag 15 februari 2023. Dan zal het trainingsschema weer gaan wijzigen omdat we dan vanaf die datum twee velden ter beschikking hebben.

NB Tot 15 februari is het niet toegestaan om je buiten het hoofdveld te begeven!

Groot onderhoud en uitbreiding kleedkamers

Over het geplande groot onderhoud aan ons clubgebouw, inclusief de uitbreiding met 2 kleedkamers, zijn we nog in overleg met de projectontwikkelaar. De exacte planning is nu nog niet bekend. Onze insteek is wel dat we hier tijdens de 2e helft van het seizoen niet of nauwelijks hinder van willen ondervinden.

De kantine

De kantine gaat met ingang van donderdag 2 februari 2023 weer open. We hopen jullie op die avond dan weer gezellig terug op ons eigen sportpark De Poel te zien.

Eerste wedstrijden

De eerste wedstrijden worden op zaterdag 4 en zondag 5 februari 2023 ingepland. Houd hiervoor ook https://www.voetbal.nl/  en de website van SV Angeren in de gaten.

Openingsfeest: save the date!

Op zondag 5 maart 2023 zullen we het gerenoveerde sportpark feestelijk gaan openen. Angeren 1 speelt dan thuis tegen Rood Wit 1. Tijdens dit feest zullen we ook de jubilarissen in het zonnetje gaan zetten. Daarnaast zullen we de verenigingen, waar we zo fijn terecht konden de afgelopen tijd, uitnodigen om hierbij aanwezig te zijn. Een officiële uitnodiging voor 5 maart volgt nog.

Samengevat

Maandag 30 januari 2023 eerste trainingen in Angeren

Donderdag 2 februari 2023 opening kantine in Angeren

Zaterdag 4 februari 2023 eerste wedstrijden in Angeren

Woensdag 15 februari 2023 oplevering tweede veld.

Zondag 5 maart 2023 openingsfeest, aanvang 15.45 uur.

Tot zover. We kijken er naar uit om jullie binnenkort weer allemaal op het gerenoveerde sportpark De Poel terug te zien!