Vitesse Clubactie SV Angeren

28 september 2022 11:15

Supportersvereniging

Als partnerclub van Vitesse kunnen leden en supporters van SV Angeren op zondag 22 oktober 2022 om 20.00 uur met zijn allen naar de wedstrijd Vitesse vs FC Emmen. In een speciaal vak is er plek voor alle leden en supporters van de vereniging.

Iedereen kan een flyer krijgen met een unieke kortingscode. Met deze code kan jij ook 3 extra kaarten bestellen. Meer informatie vind je op: https://www.vitesse.nl/angeren.

Kinderen tot 16 jaar hebben al een kaartje vanaf 4 euro, volwassenen krijgen 50% korting op een wedstrijdticket. Het mooie van de acties is, dat jij per verkocht kaartje € 2,50 voor de clubkas van SV Angeren verdient. Jij scoort dus met je kaartje(s) voor jouw vereniging.

Hoe werkt het?
  1. Log in of registreer hier jouw persoonlijke Vitesse account;
  2. Klik op onderstaande button om jouw tickets te bestellen voor Vitesse vs FC Emmen;
  3. Kies een zitplaats op de Oost (Charly Bosveld)-tribune en plaats de tickets in de winkelwagen;
  4. Met jouw persoonlijke kortingscode is het ook mogelijk om drie extra tickets te bestellen;
  5. Vul, voordat je gaat afrekenen, jouw persoonlijke code in onder 'kortingscode toevoegen';
  6. Na het afrekenen krijg je een bevestiging in je mailbox over jouw bestelling;
  7. Neem de tickets uitgeprint of als e-ticket op je mobiel mee naar de wedstrijd.
Hoe krijg ik een flyer met kortingscode?
Vanaf komende zondag op de wedstrijddag van SV Angeren tegen FC Jeugd liggen de flyers volop in de kantine en zijn ze ook gratis verkrijgbaar in de Uutkiek. Naast deze punten zijn de flyers ook verkrijgbaar bij cafetaria Braulio. Vind je dit lastig dan is het ook mogelijk om een mail te sturen naar [email protected] en dan ontvang je de kortingscode via mail.

Lees meer over:
Clubactie FCEmmen Vitesse