Aanpassing kantineprijzen

20 augustus 2022 12:45

Bestuur SV Angeren

SV Angeren staat midden in de Angerse gemeenschap en heeft géén commercieel oogmerk. Wij willen voor onze leden dan ook een toegankelijke kantine met een passend prijsbeleid. Om als club financieel gezond te blijven – zowel nu als in de toekomst – dienen de marges echter wel verantwoord te zijn. Het is daarom ook voor ons helaas onontkoombaar om onze kantineprijzen aan te passen.

Door diverse oorzaken stijgen landelijk de prijzen voor energie, grondstoffen en materialen enorm. Als gevolg daarvan heeft onze bierleverancier per 1 augustus jl. de prijzen verhoogd. Daarnaast zien we ook een stijging van de inkoopprijzen van de overige dranken en eetwaren die we als sportvereniging in de kantine aanbieden.

Het is voor ons helaas onontkoombaar om ook onze kantineprijzen aan te passen. De aangepaste prijzen zijn van toepassing per 1 augustus 2022. Het complete overzicht is te vinden in de kantine.