Margot Jansen penningmeester SV Angeren

8 juni 2022 19:00

Vanaf 1 juli 2022 neemt Margot Jansen de rol van bestuurslid en penningmeester van SV Angeren over van Rob Harmsen. Margot is 43 jaar en woont samen met vriend Bas en zoon Tygo in Angeren. Tygo voetbalt vanaf de mini’s bij SV Angeren en speelt volgend seizoen in de JO15. Als ouder is Margot daardoor al jaren (indirect) betrokken bij SV Angeren.

Als geboren en – grotendeels - getogen Angerse weet ze hoe belangrijk het verenigingsleven is voor een gemeenschap. Elke vereniging is afhankelijk van vrijwilligers die gezamenlijk zorgen voor het reilen en zeilen van een club. Gelukkig mag SV Angeren zich rijk rekenen met een grote en toegewijde groep vrijwilligers en Margot levert daar graag een steentje aan bij. Vele handen maken immers licht(er) werk.

De taken en verantwoordelijkheden van de penningmeester werden de afgelopen jaren verdeeld en uitgevoerd door Rob en Alexander. Van zowel Rob als Alexander neemt Margot de taken over, zodat vanaf 1 juli 2022 alles op één punt is belegd. De kennis en ervaring als manager in de financiële dienstverlening zal haar helpen om de rol van penningmeester en bestuurslid bij SV Angeren goed te vervullen.