Nieuwsupdate

17 mei 2021 17:00

Beste leden,
Hopelijk zijn jullie nog allemaal in goede gezondheid en slaan jullie je een beetje door deze bijzondere tijden. Waarschijnlijk nog even volhouden en dan weer het ‘oude vertrouwde leventje’ hopelijk oppakken. Waaronder lekker sporten en/of ontmoeten op ons sportpark de Poel. We willen jullie kort voor de zomerstop even informeren over een 4-tal onderwerpen.

1) SV Angeren opent geen terras
Hoewel het vanaf 19 mei mogelijk is om het terras bij een sportaccommodatie te open, zullen wij daar geen gebruik van maken. De belangrijkste redenen hiervoor zijn:
• Formeel hebben wij geen (afgebakend) terras.
• Het seizoen duurt (voor de senioren) nog maar t/m 6 juni.
• Eerstvolgende versoepelingen zijn op z’n vroegst 9 juni.
• We hebben maar beperkte mogelijkheden.
• Er mogen max. 2 personen aan een tafel. Hierdoor wordt naleving van de 1,5 meter maatregel zeer moeilijk.
• We moeten weer gaan inkopen voor een zeer korte periode, mat de kans op bederf als de voorraad niet opkomt.

Het team walking football  traint nog langer door, zij krijgen de mogelijkheid om -bij goed weer- te experimenteren of dat een zeer beperkt terras met nakoming van de coronamaatregelen mogelijk is.

2) Renovatie sportpark de Poel
Alle activiteiten nodig voor een bestemmingsplanwijziging zijn in gang gezet. Wanneer alles goed en positief verloopt zou de herstructurering van het sport gedeelte op 1 november 2021 kunnen starten. Binnenkort (juni) worden er voor de inwoners van Angeren digitale informatiebijeenkomsten georganiseerd. Ook volgt een gezamenlijke bijeenkomst met de handbal en jeu de boules vereniging.

3) Privacyverklaring SV Angeren
SV Angeren vindt de bescherming van persoonsgegevens belangrijk. Deze bescherming is sinds een aantal jaren vastgelegd in de Algemene Verordening Persoonsgegevens.
Onlangs is de privacyverklaring van SV Angeren geactualiseerd. In deze verklaring vind je terug welke persoonsgegevens SV Angeren vastlegt en waarom. Je kunt de verklaring vinden op de website van SV Angeren onder het kopje Privacy. We vragen je de verklaring goed door te nemen en deze na te leven. Mocht je vragen of opmerkingen hebben over deze verklaring, dan kun je via [email protected] contact opnemen.

4) Ledenbehoud en financiële huishouding
We zien nog steeds een enorme loyaliteit aan ons aller SV Angeren. Het ledenbestand is stabiel, de verbondenheid is en blijft gelukkig erg hoog. Financieel lijken we ons er aardig doorheen te slaan, mede door jullie loyaliteit en de aangeboden steunmaatregelen. Uiteraard blijven we kritisch kijken naar te maken kosten. Tijdens de komende jaarvergadering (na de zomer) zullen we uiteraard weer inzage geven in de jaarcijfers.

Voor nu, blijf gezond. En we gaan elkaar na de zomer snel weer treffen op ons sportpark.

Namens het bestuur,
Edwin van den Broek