Uitnodiging jaarvergadering SV Angeren

11 oktober 2020 20:30

Beste leden/ ouders van leden,

Langs deze weg willen wij u van harte uitnodigen voor de jaarvergadering 2019-2020 van SV Angeren. Deze vergadering zal anders zijn dan anders. Allereerst omdat de vergadering, onder voorbehoud van de dan geldende regels rondom corona, plaats zal vinden in het Dorpshuis. Daar kunnen we de anderhalve meter regel beter naleven. Mochten we aanpassingen moeten doen aan de opzet van de vergadering die invloed heeft op uw komst, dan laten we dat per mail aan u weten.

Op de agenda staan onderwerpen als corona, verplicht vrijwilligerswerk en de voortgang renovatie sportpark.

Het belangrijkste onderwerp is wat het bestuur betreft echter de bestuursbezetting. We zien de bezetting de laatste jaren langzaam afnemen. Hadden we 5 jaar geleden nog 13 bezette bestuursfuncties. Op het moment van uitschrijven van deze jaarvergadering zijn dat er 9 van de 15 potentiƫle functies. Vanaf 2 november 2020 heeft SV Angeren zelfs geen voorzitter meer.
Het bestuur heeft afgelopen jaren tientallen mensen benaderd, maar vrijwel geen enkel lid of ouder/verzorger of ander niet-lid is ingestapt. Dit zorgt ervoor dat de druk op de zittende bestuursleden blijft toenemen en dat er steeds meer taken blijven liggen. Zo ligt de communicatie op een laag pitje, is de verantwoordelijkheid voor de kantine niet binnen het bestuur belegd, is er geen pupillencoƶrdinator meer, is het verenigingsbeleidsplan verouderd en hebben we zoals aangegeven vanaf 2 november geen voorzitter meer. We willen graag met de leden in gesprek met betrekking tot hoe hier mee om te gaan.

Naast bovengenoemde onderwerpen ook de reguliere onderwerpen als het financieel jaarverslag/ begroting, inhoudelijk jaarverslag en de bestuursverkiezing op de agenda.

We hopen van harte dat u maandag 2 november om 20.00 uur aanwezig bent. U ontvangt later nog een formele uitnodiging per mail.

Met vriendelijke groet,

Bestuur SV Angeren