Overlijden erelid Toon Teunissen

4 maart 2019 11:45

Gisterenmorgen is ons erelid Toon Teunissen overleden. Nota bene op de dag van de carnavalsoptocht waar Toon vele keren met “de Kampsestraat” aan mee heeft gedaan. Hier kon hij altijd smeuïg over vertellen.
Vanaf de oprichting van de SV Angeren was Toon nog het enige levende lid. Als voetballer was Toon een tweede elftal speler die veel als reserve op moest draven bij het eerste van SV Angeren. Na zijn voetbalcarrière is Toon ruim 25 jaar actief geweest als bestuurslid. Naast secretaris en wedstrijdsecretaris is Toon jarenlang grensrechter en leider van het tweede elftal geweest.
Samen met een hechte vriendengroep als bestuur was ook Toon een van de grondleggers van ons huidige sportpark “de Poel”.
Als SV Angeren hebben we dus veel te danken aan Toon. Geheel terecht werd hij dan ook benoemd tot erelid toen hij stopte als bestuurslid en lang daarna nog actief bleef als vrijwilliger.

Wij zijn Toon veel dank verschuldigd voor zijn inzet bij de SV Angeren en wensen zijn familie veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.