Uitnodiging extra ledenvergadering 10 dec - Verplicht vrijwilligerswerk

30 november 2018 8:30

Zie hieronder de toelichting op de uitnodiging en de dus de extra ledenvergadering:

Beste leden/ ouders van leden,

zoals eerder in een vooraankondiging gemeld is er maandag 10 december 2018 om 20.00 uur in de kantine van Sportpark De Poel een extra ledenvergadering.

Centraal in deze ledenvergadering staat het voorstel om een minimaal aantal uren vrijwilligerswerk voor ieder lid/ ouder van lid verplicht te stellen. Dit in navolging van de algemene ledenvergadering van najaar 2016.
Aanleiding hiervoor is primair het tekort aan kantinemedewerkers en daarnaast ook de jeugdleiders/ jeugdtrainers aantallen.

In de bijlage is het voorstel dat tijdens de vergadering besproken wordt te vinden.

Naast het centrale onderwerp verplicht vrijwilligerswerk zal er ook een update gegeven worden van de stand van zaken met betrekking tot de herinrichting van de accommodatie.

Wij hopen op een grote opkomst!

Bestuur SV Angeren

Bijlage: Voorstel vrijwilligersbeleid 2019