11e Job Brandts weekend

8 augustus 2018 8:30

Het huidige voetbalseizoen zit er alweer een tijdje op voor alle teams. Even geen voetbal en lekker vakantie vieren/gevierd en nu begint het toch weer te kriebelen. De voorbereidingen voor aankomend seizoen zijn inmiddels alweer in volle gang. In het weekend van 25 en 26 augustus vind er op het sportpark voor de 11de keer het Job Brandts toernooi plaats. Naast het toernooi zal er dit weekend van alles te beleven zijn. Deze datums zijn een stukje later als we gewend zijn en dat heeft te maken dat de huidige competities door de K.N.V.B. aankomend seizoen nog later beginnen dan afgelopen seizoen. Vorige editie (2 jaar geleden) was de 10de keer en hadden we dus een jubileum. Toen hadden we ook 10 Betuwse clubs, maar na een grondige evaluatie ook met de andere verenigingen gaan we deze editie weer naar 8 clubs. Op 25 augustus vind het gezelligheidstoernooi plaats. Een dag later op 26 augustus wordt het 11de Job Brandts toernooi gehouden waarbij R.K.H.V.V. de titel verdedigd.

Gezelligheidstoernooi op 25 augustus

Het gezelligheidstoernooi was vroeger het bedrijventoernooi. Sinds enkele jaren is dit veranderd, omdat we willen dat iedereen hier aan mee kan doen. De wedstrijden worden gespeeld op een half veld met kleine goals. De teams bestrijden elkaar in het veld met 6 tegen 6, dit is inclusief keeper. Uiteraard mogen teams uit meerdere mensen bestaan zij zullen dan wissel kunnen staan. Vorig jaar deden er 8 teams mee. Wij streven echter naar meer teams zodat het toernooi een grotere opzet krijgt. Je kan teams maken met collega’s, vrienden, teamgenoten of wat dan ook. Het is niet verplicht om te voetballen bij S.V. Angeren, iedereen kan hier aan mee doen. We verwachten wel dat het toernooi wordt gespeeld met respect en op een sportieve manier. Na afloop is er tijd om gezellig met elkaar na te praten onder het genot van een drankje. Er wordt gezorgd voor gezellige muziek en uiteraard is er ook een mogelijkheid om de maag te vullen met wat te eten.

Meedoen aan het gezelligheidstoernooi?
Je kan je team alvast opgeven door je aan te melden bij: Niels Lamers via een belletje, sms of appje naar telefoonnummer 06-24863356 of hem aan te spreken. Of via mailadres [email protected] (underscore tussen lamie en lamie).

Hij zorgt ervoor dat het dan goed komt. Wij hopen dat er veel teams gaan meedoen aan het gezelligheidstoernooi! Meer info over tijden krijg je ook via hem.

11de Job Brandts toernooi 26 augustus
Het Job Brandts toernooi wordt alweer voor de 11de keer gehouden. Een bijzonder toernooi uiteraard al door de naamgever. We zijn er ontzettend trots op dat dit toernooi na 22 jaar nog steeds bestaat in deze opzet. De clubs in de regio komen iedere keer ook graag terug op het Job Brandts toernooi. Deze clubs zijn aanwezig op het 11de Job Brandts toernooi:

• S.V. Angeren
  • S.C. Bemmel
  • De Bataven
  • R.K.H.V.V.
  • Jonge Kracht
  • G.V.A.
  • H.A.V.O.
  • Spero

Wedstrijdschema Job Brandts-Toernooi 2018

• Aanvang toernooi 10:30 uur
  • Duur wedstrijd 45 minuten
  • Pauze tussen de wedstrijden 5 minuten

Tijd                             Veld A (hoofdveld)                             Veld B (achter de tribune)

10:30 - 11:15 uur        SV Angeren - HAVO                           Spero - SC Bemmel

11:20 – 12:05 uur       De Bataven - Jonge Kracht                GVA - RKHVV

12:10 - 12:55 uur        RKHVV - Spero                                   Jonge Kracht – SV Angeren

13:00 - 13:45 uur        SC Bemmel - GVA                              HAVO – De Bataven

13:50 – 14:35 uur       De Bataven – SV Angeren                 GVA - Spero

14:40 – 15:25 uur       HAVO – Jonge Kracht                        SC Bemmel- RKHVV

15:30 – 16:15 uur       Finale op veld A                                 1ste Poule A - 1ste Poule B

17:30 uur prijsuitreiking bij de kantine

Op het Job Brandts toernooi is er voor jong en oud van alles te doen is, zoals het toernooi al jaren om bekend staat. Dit toernooi is gratis te bezoeken. Na het toernooi is er muziek zodat er nog gezellig nagepraat kan worden.

Wij zijn u graag verschijnen op het 11de Job Brandts weekend!

Job Brandts commissie